Werkweek 8/9/10

4 september 2018

Week 8

Deze week ben ik veel bezig geweest met de herkenning van het gewas, ik leerde dus hoe je aan een plant kon zien hoe de plant het had voorbeelden zijn of de plant ziek was, te veel of weinig water kreeg en of hij genoeg voedingstoffen opnam.

In het weekend ben ik de bergen in gegaan en heb daar onder andere een beer gezien.

Week 9

In mijn een na laatste week heb ik niet erg veel bijzonders gedaan ik heb afwisselend op het kantoor gezeten en in de tuin gewerkt. Wel heb ik voor mijzelf een lijst vragen opgesteld die ik nog beantwoord wilden hebben, deze vragen gingen vooral over de teelt van de tomaten.

In het weekend ben ik veel bij mijn stage begeleider geweest en ben ik met een club van zijn vrienden uiteten geweest in Richmond.

Week 10

In mijn laatste week ben ik maandag dinsdag en donderdagochtend nog aan het werk geweest. Op woensdag ben ik nog alleen naar Vancouver geweest om de stad nog eens een keer goed te bezoeken aangezien ik dit nog niet veel had gedaan. Op donderdagmiddag heb ik mijn kamer helemaal opgeruimd en mijn koffers ingepakt dit voelde toch wel raar nadat ik toch ongeveer 70 nachten het 'gewoond in dit huis'. De donderdag avond ben ik uiteten geweest met mijn 2 stagebegeleiders dit was nog erg gezellig. De vrijdagochtend ben ik nog even kort op de tuin geweest en vervolgens ben ik naar het vliegveld gegaan om na een vlucht van acht en een half uur weer aan te komen in Nederland.

1. Marijke Koelewijn:
    4 september 2018
    Prima afronding, goed gedaan.